marți, 28 ianuarie 2014

Mai vrea cineva apartament?

Zilele trecute vorbeam cu un prieten despre prioritatile pe termen lung. In topul meu prima era cumparea unui apartament, iar a doua schimbarea masinii.

El era foarte sigur ca ma va determina sa imi schimb ideea si foarte increzator ca a descoperit solutia ideala care le imbina pe amandoua.

Stiind de pasiunea mea pentru autoturisme si autovehicule, m-a provocat sa ma uit la pozele de mai jos, cerandu-mi parerea si dorind sa stie daca mai vreau sa imi cumpar apartament.


Mi-a placut ideea inca de la prima poza: casa si masina la pachet plus un loc de parcare bine pozitionat.







Nu ma pot abtine sa nu ii admir piesele, finisajele si complexitatea.

 

Scaunul comfortabil si resursele puse la dispozitie sporesc placerea de a conduce, dar a fi pasager mi se pare mult mai tentant.



Statul in scaun si condusul nu se compara niciodata cu statul in pat si privitul la televizor.







Cum de la prietenul meu in afara de poze si numele: RV (Recreational Vehicule) nu am aflat mai multe detalii, am inceput sa caut informatii suplimentare.


Cautand detalii despre istoria aparitiei acestor vehicule am aflat ca Holiday Rambler, compania fondata de Richard Klingler a inceput construirea RV in 1950, in Wakarusa , Indiana.
Richard Klingler a inceput construirea pieselor pentru rulota intr-un cotet de gaini, iar asamblarea a avut loc in aer liber in 1950. Primul vehicul Rambler Holiday a fost o rulota de calatorie introdusa publicului in 1953 de catre Klingler Corporation.

In link-ul de mai jos se afla o prezentare concludenta despre dealer-ul numarul 1 in volumul de vanzari al acestor RV-uri, avand peste 60 de modele de case cu motor printre care: Holiday Rambler, Monaco RV, Coach Men, Roadtrek, Forest River, Prevost, Thor, Sportscorch, Entegra, etc.
Modelul Endeavour al celor de la Holiday Rambler are 405 CP, transmisie automatica cu 6 viteze, oglinzile retrovizioare sunt din crom si au camere video pe ambele parti, iar rezervorul este de 378 de litri, gandit pentru un drum lung si fara griji.
Partea electrica, este impresionanta, totul este minutios gandit.

Mobila, materialele folosite pentru fabricarea rulotei, calitatea si comfortul intrec orice asteptare.


Cum pentru orice produs exista si o varianta de lux, mai jos puteti gasi un filmulet despre cel mai scump RV, in valoare de 3 milioane $, expus in Dubai:


Ramane de vazut cat va dura pana va fi achizitinat.

Voi ce parere aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu