miercuri, 22 ianuarie 2014

Topul celor mai bune masini pentru oras

Azi a plouat. Din nou. Iarna asta ma asteptam la ninsoare, dar uite ca am dat de ploaie mai mult decat imi doream. Nu ca as putea sa schimb asa, desi mi-as dori. Pana la urma, sunt doar un simplu om pe nume Bogdan Chireac, nu altcineva :).

Oricum, azi dimineata cu drumuri prin Bucuresti am stat prin masina multe ore :), asa ca m-am gandit care o fi topul masinilor pentru oras. Asa ca atunci cand am ajuns la laptop, m-am apucat de research.

Am gasit ca in topul celor mai bune masini de oras avem branduri foarte cunoscute: BMW, Chevrolet, Kia, Mini si Subaru.

Hai sa vedem despre ce modele este vorba.

BMW i3

BMW a construit i3-ul cu scopul de a fi cea mai tare masina de oras. Si se pare ca au reusit. Deosebit de inalta, cu un design futurist, cu un motor 170CP si un sistem de franare agresiv, i3 chiar este una dintre cele mai bune alegeri pentru oras. Mai jos puteti vedea si filmuletul YouTube de lansare.



Mini Cooper
Inca de la lansare, Mini Cooper, in mod special varianta S a fost una de succes. Versiunea Mini Cooper Hardtop 2014 insa este mai mare ca oricand, dar este la fel de funny ca orice Mini. Are acelasi look moder dar pe un motor de 1.5l 3 cilindrii. Puteti vedea mai multe despre ea in filmuletul de mai jos:




Chevrolet Spark EV
Este o masina electrica care are dotari atragatoare si tehnologii de ultima ora. Chevrolet pretinde ca ar fi "partenerul perfect pentru drumurile din oras". Chevrolet Spark EV foloseste tehnologia pe baterie litiu - ion si franare regenarativa - care garanteaza o performanta foarte buna si longetivitate masinii. Acum, stiu ca noi nu suntem obisnuiti cu masini electrice, dar se pare ca o incarcare completa se realizeaza in doar 7 ore de la o priza obisnuita!!!



Kia Soul
Kia a scos o varianta nu foarte rapida cu un motor 1.6, de 115 cai care poate ajunge pe la 178km/h. Interiorul este insa foarte spatios si din punct de vedere economie e super tare. Doar 5.2 litri la suta de kilometri parcursi consum mediu.

Nu puteti sa pierdeti video-ul de la lansare cu hamsterii :) pe muzica Lady Gaga.



Subaru WRX 

Performanta Subaru WRX a fost creata pentru raliuri nu pentru bulevarde :). Dar asta nu inseamna ca nu poate fi folosit in oras, mai ales in cele care experimenteaza schimbari meteo bruste. Nu am reusit sa aflu prea multe despre masina, dar se pare ca are un motor de 2.5 litri si ar putea depasi 300 cai putere. Oricum nu este o masina cu care sa te plictisesti in traficul din Bucuresti :).



Urmatoarea masina pe care mi-o iau o sa ia in considerare topul asta :). BMW-ul este chiar tentant.

Pentru voi? Care ar fi cea mai tentanta? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu